دسترسی سریع

3

3

4_2

10_1

تاریخ های مهم همایش

محل برگزاری همایش

تهران

 

تاریخ برگزاری همایش

1400/06/31

چهارشنبه

 

آخرین مهلت ارسال و ویرایش مقاله

1400/06/31

چهارشنبه

 

آخرین مهلت ثبت نام

1400/06/31

چهارشنبه

پوستر همایش
Poster
نخستین همایش بین المللی تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار
دومین همایش بین المللی تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار
سومین همایش بین المللی تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار
دبیرخانه همایش

 

AUCS (1)

آدرس پیج اینستاگرام

4st.aucs2021 

 

آدرس پستی دبیرخانه 

تهران، تهرانسر، کوچه یازدهم شرقی، پلاک 145

مشهد، توس 71 ، مجتمع عالی مقام، واحد 11

 


 

ارتباط سریع

05138820210

09050244532
(تماس-پیامک-واتساپ)
 
imagesSMS-Message-icon
200px-WhatsApp-svg

ايميل:

Info@tadbir-aucs.ir

 

تماس با ما کلیک کنید

 
حامیان علمی
اطلاعیه ها
حامیان همایش
اخبار سایت

aucs (2)

 

با توجه به سوالات مکرر پژوهشگران، به اطلاع می رساند؛

 

همایش فردا چهارشنبه مورخ 31 شهریورماه 1400 برگزار خواهد شد،

 

اما شما می توانید تا ساعت 24 روز چهارشنبه 31 شهریورماه

نسبت به ارسال مقالات و تسویه حساب خود اقدام کنید.

 

برنامه برگزاری، شامل مکان برگزاری، زمان شروع مراسم و لینک مدعوین مجازی بصورت ایمیل و پیامک برای شرکت کنندگان حضوری ارسال شده است.

1400/06/30 بیشتر بدانید ...

 

 

پژوهشگران، دانشجویان و اساتید گرامی

 

احتراما به استحضار میرساند، با توجه به درخواست های مکرر شما عزیزان و مصوبه جلسه اخیر شورای سیاستگذاری همایش، تاریخ برگزاری همایش، به 31 شهریورماه 1400 موکول شد.

 

لطفا مقالات خود را تا تاریخ اعلام شده ارسال کنید و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام نمایید.

 

آخرین مهلت ارسال مقالات: چهارشنبه/31شهریورماه 1400

 

آخرین مهلت ثبت نام و واریز هزینه ها: چهارشنبه/ 31شهریور 1400

 

برگزاری همایش: چهارشنبه/ 31شهریورماه 1400 

 

 

پژوهشگرانی که نیاز به گواهینامه مقالات خود دارند، درخواست خود را از طریق  واتساپ برای شماره  09050244532  ارسال نمایند و تا 24 ساعت بعد گواهینامه موقت مقالات برای ایشان ارسال خواهد شد.

 

 

لطفا سایرین را از تمدید مهلت همایش، مطلع سازید.

1400/06/25 بیشتر بدانید ...

تمامی مقالات در پایگاه و سایت سیویلیکا به همراه کد رهگیری نمایه و منتشر خواهد شد

پژوهشگران عزیز

 

با توجه به استقبال شما عزیزان از این همایش و محدود بودن ظرفیت سالن،

امکان ثبت نام حضوری در همایش به پایان رسیده است.

 

شما میتوانید فقط ثبت نام غیرحضوری داشته باشید.

 

لازم بذکر است گواهینامه مقالات برای افراد حضوری و غیر حضوری

تفاوتی نداشته و ارزش و اعتباری یکسان دارد.

 

همچنین گفتنی است تمامی مقالات در پایگاه و سایت سیویلیکا
به همراه کد رهگیری نمایه و منتشر خواهد شد

 

1400/06/18

1400/06/18 بیشتر بدانید ...

خدمات قابل دریافت شرکت کنندگان در همایش
 

 

پژوهشگرانی که پس از تایید و پذیرش مقاله توسط دبیرخانه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند خدمات ذیل را دریافت خواهند کرد:

 

 

1) گواهینامه پذیرش مقاله همراه با هولوگرام و کد اصالت

2) اعطای گواهینامه عضویت افتخاری در کمیته علمی کنفرانس به مقالات برتر

3) ثبت مقاله در پایگاه های علمی و کنسرسیوم محتوای ملی

4) ارائه و انتشار مقاله در پایگاه علمی سیویلیکا (بزرگترین بانک مقالات فارسی جهان)

5) کتاب الکترونیک مجموعه تمامی مقالات همایش

6) کارت هدیه جهت دانلود رایگان مقالات از پایگاه علمی سیویلیکا

7) ارسال رایگان بسته از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول

8) ارسال مقالات برتر به ژورنال های معتبر داخلی و خارجی (ISI - ISC)

9) تخفیف 30% ثبت نام برای پژوهشگرانی که در دوره اول، دوم و یا سوم همایش حضور داشته یا مقاله ای ارسال کرده بودند.  

1400/06/14 بیشتر بدانید ...

 

به اطلاع شما میرساند ، کلیه مقالات پذیرفته شده همایش در دوره اول، دوره دوم و دوره سوم طبق قرار داد منعقد شده فی مابین دبیرخانه همایش و پایگاه سیویلیکا (مرجع دانش) در این پایگاه منتشر شده است. 

 

لازم به توضیح است که پایگاه سیویلیکا با دارا بودن بیش از یک میلیون و سیصدهزار مقاله بصورت پی دی اف، به عنوان بزرگترین و گسترده ترین بانک مقالات فارسی مطرح است. همچنین شما در این پایگاه میتوانید اطلاعاتی در مورد افراد برجسته علمی، مجلات و ژورنال ها و دانشگاه های ایرانی و خارجی دریافت کنید.

 

 

 

 

 

 

1400/06/09 بیشتر بدانید ...

 

حداکثر زمان داوری مقالات 2 تا 4 روز است. پژوهشگرانی که نیاز به داوری زودهنگام مقالات دارند، کد مقاله خود را از طریق واتساپ و یا پیامک برای شماره 09050244532 ، دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند. نتیجه داوری زودهنگام تا 24 ساعت مشخص می شود.

 

با توجه به ترافیک و استقبال شما پژوهشگران عزیز، چنانچه از تاریخ ارسال مقاله شما بیش از 4 روز گذشت و نتیجه داوری مشخص نشد، در اسرع وقت کد مقاله خود و درخواست نتیجه داوری را برای شماره دبیرخانه (09050244532) از طریق واتساپ ارسال کنید، بلافاصله نتیجه داوری برای شما ارسال خواهد شد.

 

پس از ثبت مقاله شما در سامانه به آن یک کد اختصاص داده‌ می شود و در پورتال مدیریت کنفرانس قرار می گیرد. سپس از طریق دبیرخانه، هر یک از مقالات به 2 تا 3 داور متخصص در آن زمینه ارسال می شود. پس از اعلام نتیجه داوری توسط کمیته داوران، نتیجه داوری در کنترل پنل شما، منو "وضعیت مقالات" نمایش داده خواهد شد و همچنین یک ایمیل از نتیجه داوری نیز دریافت خواهید کرد.

1400/06/03 بیشتر بدانید ...

اطلاعیه مهم و فوری

 

 

قابل توجه پژوهشگران محترم:

 

 

 

1) گواهینامه مقالات برای شرکت کنندگان حضوری و غیرحضوری یکسان است و تفاوتی ندارد، لذا کسانی که شرایط حضور در همایش را ندارند میتوانند بصورت غیرحضوری ثبت نام خود را تکمیل کنند. لازم به توضیح است کسانی که تمایل دارند به جز گواهینامه مقالات؛ گواهینامه حضور، گواهینامه عضویت در کمیته علمی و یا گواهینامه عضویت در کمیته داوران همایش را نیز دریافت کنند، این شرایط فراهم شده تا برای درخواست کنندگان صادر و همزمان با گواهینامه مقالات ارسال گردد.

 

2) آدرس دقیق محل برگزاری همایش بهمراه سین برنامه از طریق ایمیل، واتساپ و تلگرام برای شرکت کنندگان حضوری به ایمیل و شماره های ثبت شده ایشان در سایت، ارسال خواهد شد.

 


3) مهلت ارسال مقاله و تکمیل فرآیند ثبت نام تا ساعت 24 روز یکشنبه 31 مردادماه تمدید شده است. لطفا مقالات خود را بر اساس فرمت همایش تنظیم و از طریق سامانه کاربری خود و گزینه "ارسال مقاله جدید" آپلود نمایید.

 

4) امکان پرداخت اینترنتی از طریق سایت همایش وجود ندارد. لطفا به یکی از روش های ذیل هزینه ثبت نام خود را پرداخت نمایید:

* مراجعه به يكي از شعب بانك قرض الحسنه رسالت در سرتاسر كشور و واريز بصورت نقدي

* مراجعه به يكي از دستگاه هاي خودپرداز بانكي متصل به شبكه شتاب و واريز بصورت كارت به كارت

* مراجعه به اينترنت بانك و واريز بصورت اينترنتي

* مراجعه به یکی از نرم افزارهای پرداخت اینترنتی مانند تاپ، آپ، پات، سکه و ... و واريز بصورت اينترنتي

 

شماره حساب : 6840349 / بانک قرض الحسنه رسالت / بنام سید حسام الدین ایوبی (دبیر اجرایی همایش)


* شماره کارت : 8416-6629-7210-5041 / بانک قرض الحسنه رسالت / بنام سید حسام الدین ایوبی (دبیر اجرایی همایش)

 

5) هزینه های ثبت نام به شرح ذیل است:

* دانشجویان برای مقاله اول 225.000 تومان و مقاله های بعدی 190.000 تومان

* سایر پژوهشگران برای مقاله اول 265.000 تومان و مقاله های بعدی 190.000 تومان

* گواهینامه عضویت در کمیته علمی 70.000 تومان

* گواهینامه عضویت در کمیته داوران 70.000 تومان

* گواهینامه حضور در همایش 65.000 تومان

* گواهینامه بیشتر برای هر مقاله در همایش 50.000 تومان

* تمامی مقالات برای پژوهشگرانی که در دوره اول و دوم و سوم همایش شرکت کرده اند 160.000 تومان

 

هزینه های فوق شامل این موارد است: صدور گواهینامه مقاله/صدورلوح فشرده کلیه مقالات همایش/کارت هدیه عضویت در سایت سیویلیکا و بهره مندی از مزایای آن/ثبت مقاله در پایگاه سیویلیکا(بزرگترین بانک مقالات کشور)/ثبت مقاله در پایگاه کنسرسیوم محتوای ملی/پست پیشتاز/چاپ مقالات برتر در ژورنال های معتبر ISC

 

6) بعد از پرداخت هزینه ها از طریق گزینه های فوق، تصویر فیش پرداختی را حتما در سامانه کاربری خود  و گزینه "فیش های ثبت شده" آپلود نمایید.

 

7) تمامی اطلاعات خواسته شده را دقیق وارد کنید و از صحیح بودن آدرس پستی و کد پستی اطمینان پیدا کنید. (استان/شهرستان/شهر/خیابان اصلی/خیابان فرعی/کوچه/پلاک/واحد)

 

8) در هنگام ارسال مقاله، ارسال چکیده انگلیسی الزامی نیست.

 

9) هر گونه مشکل یا سوال خود را مستقیما با دبیر اجرایی (مهندس ایوبی) مطرح کنید.

(پاسخگویی 9 صبح تا 9 شب - تماس با شماره 09050244532)

 

1400/05/27 بیشتر بدانید ...

 

چهارمین همایش تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار روز دوشنبه، 1 شهریور، 1400 در شهر تهران برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

aucs (1)

لیست زیر سایر دوره های ثبت شده برای چهارمین همایش تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار را نمایش می دهد:

 

aucs

همایش های ایران

tadbir-aucs (3)

tadbir-aucs (9)

1400/05/16 بیشتر بدانید ...

آشنایی با مجموعه همایش های تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار

 

از بابت آشنایی با دبیرخانه دائمی "همایش بین المللی تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار" صفحه ...معرفی همایش... در این سایت ایجاد شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از رزمه و سابقه این همایش به صفحه ...معرفی همایش... مراجعه کنید.

 

لطفا این همایش را به دیگران معرفی کنید

 

1400/05/03 بیشتر بدانید ...

 

aucs (1)

 

 

نگارا عید قربان است قربانت شوم یا نه ؟ 
نگفتی یک دمی آیا که مهمانت شوم یانه ؟
برای طوف کویت جامه احرام بر بستم 
گدای دوره گرد گوشه خوانت شوم یا نه ؟
 
دبیرخانه همایش تدبیر عید قربان را بر تمامی پژوهشگران تبریک می گوید.

1400/04/29 بیشتر بدانید ...

 

پژوهشگران محترم ، چهارمین همایش تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار در پایگاه های مختلف علمی کشور نمایه و اطلاع رسانی شده است.

برای مشاهده روی لوگوهای سایت های ذیل کلیک کنید.

 

 

tadbir-aucs (3)

 

 

tadbir-aucs (9)

 

 

1400/04/16 بیشتر بدانید ...

 

تماس یا واتساپ

09050244532

 

آدرس سایت

https://tadbir-aucs.ir/

 

آدرس پیج اینستاگرام

4st.aucs2021

 

1400/04/16 بیشتر بدانید ...

 

هزینه های ثبت نام در  چهارمین همایش تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار

 

پژوهشگرانی که در دوره های اول، دوم و یا سوم همایش حضور داشته اند و یا مقاله ارسالی ایشان مورد پذیرش نهایی قرار گرفته است؛  می توانند تمامی مقالات خود را در قالب «مقالات ويژه پژوهشگران همایش دوره اول و دوم و سوم» ارسال کرده و از تخفیف  65.000 تومانی برای هر مقاله برخوردار شوند و فقط مبلغ 160.000 تومان برای هر مقاله بایستی پرداخت کنند.

 

 

ثبت نام اولیه، ارسال مقاله و داوری مقاله شما رایگان است

و نیاز به پرداخت هیچ نوع هزینه ای نیست.

در صورت پذیرش و تایید نهایی مقاله بسته به نوع ثبت نام،

هزینه خود را واریز و مراحل ثبت نام را تکمیل کنید.

 

 

aucs

 

لطفا این همایش را به سایرین اطلاع رسانی کنید

1400/04/10 بیشتر بدانید ...

 

پژوهشگرانی که پس از تایید و پذیرش مقاله توسط دبیرخانه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند خدمات ذیل را دریافت خواهند کرد:

 

1) گواهینامه پذیرش مقاله همراه با هولوگرام و کد اصالت

2) اعطای گواهینامه عضویت افتخاری در کمیته علمی کنفرانس به مقالات برتر

3) ثبت مقاله در پایگاه های علمی و کنسرسیوم محتوای ملی

4) ارائه و انتشار مقاله در پایگاه علمی سیویلیکا (بزرگترین بانک مقالات کشور)

5) کتاب الکترونیک مجموعه تمامی مقالات همایش

6) کارت هدیه جهت دانلود رایگان مقالات از پایگاه علمی سیویلیکا

7) ارسال رایگان بسته از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول

8) ارسال مقالات برتر به ژورنال های معتبر داخلی و خارجی (ISI - ISC)

9) تخفیف 30% ثبت نام برای پژوهشگرانی که در دوره اول، دوم و یا سوم همایش حضور داشته یا مقاله ای ارسال کرده بودند.  

1400/03/31 بیشتر بدانید ...

 

قابل توجه پژوهشگران محترم:

 

1) گواهینامه مقالات برای شرکت کنندگان حضوری و غیرحضوری یکسان است و تفاوتی ندارد، لذا کسانی که شرایط حضور در همایش را ندارند میتوانند بصورت غیرحضوری ثبت نام خود را تکمیل کنند. لازم به توضیح است کسانی تمایل دارند به جز گواهینامه مقالات؛ گواهینامه حضور، گواهینامه عضویت در کمیته علمی و یا گواهینامه عضویت در کمیته داوران همایش را نیز دریافت کنند، این شرایط فراهم شده تا برای درخواست کنندگان صادر و همزمان با گواهینامه مقالات ارسال گردد.

 

2) آدرس دقیق محل برگزاری همایش بهمراه سین برنامه از طریق ایمیل، واتساپ و تلگرم برای شرکت کنندگان حضوری به ایمیل و شماره های ثبت شده ایشان در سایت، ارسال خواهد شد.

 

2) آدرس دقیق محل برگزاری همایش بهمراه سین برنامه از طریق ایمیل، واتساپ و تلگرم برای شرکت کنندگان حضوری به ایمیل و شماره های ثبت شده ایشان در سایت، ارسال خواهد شد.


3) مهلت ارسال مقاله و تکمیل فرآیند ثبت نام تا ساعت 24 روز یکشنبه 31 مردادماه تمدید شده است. لطفا مقالات خود را بر اساس فرمت همایش تنظیم و از طریق سامانه کاربری خود و گزینه "ارسال مقاله جدید" آپلود نمایید.

 

4) امکان پرداخت اینترنتی از طریق سایت همایش وجود ندارد. لطفا به یکی از روش های ذیل هزینه ثبت نام خود را پرداخت نمایید:

* مراجعه به يكي از شعب بانك قرض الحسنه رسالت در سرتاسر كشور و واريز بصورت نقدي

* مراجعه به يكي از دستگاه هاي خودپرداز بانكي متصل به شبكه شتاب و واريز بصورت كارت به كارت

* مراجعه به اينترنت بانك و واريز بصورت اينترنتي

* مراجعه به یکی از نرم افزارهای پرداخت اینترنتی مانند تاپ، آپ، پات، سکه و ... و واريز بصورت اينترنتي

 

شماره حساب : 6840349 / بانک قرض الحسنه رسالت / بنام سید حسام الدین ایوبی (دبیر اجرایی همایش)


* شماره کارت : 8416-6629-7210-5041 / بانک قرض الحسنه رسالت / بنام سید حسام الدین ایوبی (دبیر اجرایی همایش)

 

5) هزینه های ثبت نام به شرح ذیل است:

* دانشجویان برای مقاله اول 225.000 تومان و مقاله های بعدی 190.000 تومان

* سایر پژوهشگران برای مقاله اول 265.000 تومان و مقاله های بعدی 19.000 تومان

* گواهینامه عضویت در کمیته علمی 70.000 تومان

* گواهینامه عضویت در کمیته داوران 70.000 تومان

* گواهینامه حضور در همایش 65.000 تومان

* گواهینامه بیشتر برای هر مقاله در همایش 50.000 تومان

* تمامی مقالات برای پژوهشگرانی که در دوره اول و دوم و سوم همایش شرکت کرده اند 160.000 تومان

 

هزینه های فوق شامل این موارد است: صدور گواهینامه مقاله/صدورلوح فشرده کلیه مقالات همایش/کارت هدیه عضویت در سایت سیویلیکا و بهره مندی از مزایای آن/ثبت مقاله در پایگاه سیویلیکا(بزرگترین بانک مقالات کشور)/ثبت مقاله در پایگاه کنسرسیوم محتوای ملی/پست پیشتاز/چاپ مقالات برتر در ژورنال های معتبر ISC

 

6) بعد از پرداخت هزینه ها از طریق گزینه های فوق، تصویر فیش پرداختی را حتما در سامانه کاربری خود  و گزینه "فیش های ثبت شده" آپلود نمایید.

 

7) تمامی اطلاعات خواسته شده را دقیق وارد کنید و از صحیح بودن آدرس پستی و کد پستی اطمینان پیدا کنید. (استان/شهرستان/شهر/خیابان اصلی/خیابان فرعی/کوچه/پلاک/واحد)

 

8) در هنگام ارسال مقاله، ارسال چکیده انگلیسی الزامی نیست.

 

9) هر گونه مشکل یا سوال خود را مستقیما با دبیر اجرایی (مهندس ایوبی) مطرح کنید.

(پاسخگویی 9 صبح تا 9 شب - تماس با شماره 09050244532)

 

1400/05/25 بیشتر بدانید ...

پژوهشگران، دانشجویان و اساتید گرامی

 

احتراما به استحضار میرساند، با توجه به درخواست های مکرر شما عزیزان و مصوبه جلسه اخیر شورای سیاستگذاری همایش، تاریخ برگزاری همایش، به اول شهریورماه 1400 موکول شد.

 

لطفا مقالات خود را تا تاریخ اعلام شده ارسال کنید و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام نمایید.

 

آخرین مهلت ارسال مقالات: جمعه/29 مردادماه 1400

 

آخرین مهلت ثبت نام و واریز هزینه ها: جمعه/ 29 مردادماه 1400

 

برگزاری همایش: دوشنبه/ 1 شهریورماه 1400 

 

 

پژوهشگرانی که نیاز به گواهینامه مقالات خود دارند، درخواست خود را از طریق تلگرام یل واتساپ برای شماره  09050244532  ارسال نمایند و تا 24 ساعت بعد گواهینامه موقت مقالات برای ایشان ارسال خواهد شد.

 

 

لطفا سایرین را از تمدید مهلت همایش، مطلع سازید.

1400/03/20 بیشتر بدانید ...

 

 

به اطلاع پژوهشگران محترم میرساند، پیرو اولین مصوبه شورای سیاستگذاری چهارمین دوره این همایش، هزینه های ثبت نام در این همایش برای پژوهشگران و نویسندگان جدید کمتر از 10% نسبت به دوره قبلی همایش (خردادماه 1399) افزایش یافته است.

 

همچنین پژوهشگران و نویسندگانی که در دوره های قبلی همایش با ما همکاری داشته اند، چنانچه در این دوره مقاله ای ارسال کرده باشند حدودا از 30 درصد تخفیف (65.000 تومان) بهره مند خواهند شد.

 

این مصوبه فقط در راستای حمایت از از قشر نخبه و پژوهشگر جامعه اتخاذ شده که نشان دهنده ماهیت  و راه پیش روی همایش میباشد. کما اینکه انتقاد برخی از دوستان و همکاران انگیزه های مالی را مسبب برگزاری این همایش می دانند.

 

همچنین لازم به توضیح است که تمامی مقالات این همایش به طور رایگان در پایگاه سیویلیکا و پایگاه کنسرسیوم ملی (مورد تایید وزارت علوم،تحقیقات و فناوری) منتشر و نمایه خواهد شد.

 

 

1400/02/30 بیشتر بدانید ...

 

 بر اساس مصوبه اخیر شورای سیاستگذاری همایش، پژوهشگرانی که به هر دلیل امکان حضور و شرکت در همایش را ندارند و نیاز به گواهینامه اصلی حضور و شرکت در همایش دارند، این شرایط فراهم شده تا گواهینامه برای ایشان صادر و از طریق پست پیشتاز ارسال شود. همچنین شما می توانید درخواست خود را جهت گواهینامه عضویت در کمیته علمی و عضویت در کمیته داوران ثبت کنید و پس از صدور، از مزایای آن بهره مند شوید.

 

به اطلاع میرساند گواهینامه مقالات برای شرکت کنندگان حضوری و غیرحضوری یکسان است و گواهینامه های ایشان (بسته کامل کنفرانس) بصورت پست پیشتاز به آدرس ثبت شده توسط پژوهشگر، ارسال خواهد شد.

 

 

1400/02/09 بیشتر بدانید ...

 

پژوهشگرانی که پس از تایید و پذیرش مقاله توسط دبیرخانه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند خدمات ذیل را دریافت خواهند کرد:

 

1) گواهینامه پذیرش مقاله همراه با هولوگرام و کد اصالت

2) اعطای گواهینامه عضویت افتخاری در کمیته علمی کنفرانس به مقالات برتر

3) ثبت مقاله در پایگاه های علمی و کنسرسیوم محتوای ملی

4) ارائه و انتشار مقاله در پایگاه علمی سیویلیکا (بزرگترین بانک مقالات کشور)

5) کتاب الکترونیک مجموعه تمامی مقالات همایش

6) کارت هدیه جهت دانلود رایگان مقالات از پایگاه علمی سیویلیکا

7) ارسال رایگان بسته از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول

8) ارسال مقالات برتر به ژورنال های معتبر داخلی و خارجی (ISI - ISC)

9) تخفیف 30% ثبت نام برای پژوهشگرانی که در دوره اول و یا دوم و یا سوم همایش حضور داشته یا مقاله ای ارسال کرده بودند.  

 

 

1400/01/31 بیشتر بدانید ...

همکاری با دبیرخانه همایش بصورت عضویت در کمیته علمی و کمیته داوران

 

 

احتراما به منظور استفاده از طیف وسیعی از نخبگان و پژوشگران و به جهت بررسی علمی دقیق مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش، بکارگیری 3 داور مرتبط با موضوع برای هر مقاله از سوی شورای سیاستگذاری همایش تصویب و به دبیرخانه همایش ابلاغ شده است.

 

 

لذا از کلیه اساتید و پژوهشگران دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری تخصصی PhD و با  سوابق درخشان علمی و پژوهشی که مایل به همکاری افتخاری و داوطلبانه به عنوان کمیته علمی و داور مقالات همایش می باشند، دعوت به عمل می آید که اطلاعات خود را در سامانه داوران ثبت کنند.

 

لازم به توضیح است پژوهشگرانی که داوری مقاله انجام داده باشند، گواهینامه داوری مقالات بصورت رایگان برای ایشان ارسال خواهد شد و کسانی که داوری مقاله نداشته باشند، می توانند با پرداخت 70.000 تومان گواهینامه داوری همایش به همراه کتابچه الکترونیک مقالات و کارت هدیه سیویلیکا را دریافت کنند.

 

1400/01/15 بیشتر بدانید ...

 

باعنایت به حضور اساتید برجسته و ارزشمند کشور و حمایت رسمی نهادهای مختلف علمی و اجرایی معتبر از این کنفرانس و همچنین جایگاه بسیار مهم جامعه متعهد علمی و دانشگاهی کشور به رعایت اخلاق حرفه ای و اصول اولیه علمی در آثار علمی پژوهشی، انتظار می رود در زمینه تهیه و ارسال مقالات و یافته های علمی، رعایت اصول اخلاقی در ارائه رفرنس و مراجع دربخش هایی که از دستاوردهای علمی و اجرایی دیگر پژوهشگران، الزامی وموجب پربار ترشدن کارعلمی نیز خواهد شد.
 
 
دبیران و مسئولین علمی و اجرایی کنفرانس، هیات علمی محترم و مجموعه دبیرخانه همایش نیز با ...
 
 
 
 

1400/01/05 بیشتر بدانید ...

آغاز به کار وب سایت و سامانه ثبت نام و دریافت مقالات چهارمین دوره همایش

بسم رب القلم

 

 

 

 

 

 

همسفر    با    سیمرغ    دانش            نشسته بر بال های اندیشه

بیکرانه هستی را در می نوردی             تا آخرین چِکاد  پیروزی

 

 

بی شک هر فعالیت نظام مند علمی، در گرو تلاش خردمندانه تمامی اساتید، مدیران، پژوهشگران، دانشجویان و تمامی اهل قلم است.

 

خداوند را سپاسگزاریم بابت برگزاری موفق دو دوره این همایش و استقبال بی نظیر شما پژوهشگران عزیز، و بسیار سپاسگزاریم از همراهی عزیزانی که از سراسر ایران و از راه های دور و نزدیک با دبیرخانه همایش در ارتباط بودند و با حضور در شهر مقدس مشهد، ما را در هرچه بهتر برگزار کردن این همایش یاری رساندند.

 

همانطور که مستحضرید  "نخستین همایش بین المللی تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار" در دی ماه 1397 و در محل هتل 4 ستاره آرتاگوانا مشهد مقدس با حضور بیش از 100 از پژوهشگران و اساتید برجسته برگزار و بیش از 180 مقاله برای دبیرخانه این همایش ارسال شده بود. 

 

 

"دومین همایش تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار" نیز در خرداد ماه 1398 و در تالار آفاق و با حضور بیش از 150 اندیشمند این حوزه برگزار شد. در این دوره از همایش نیز بیش از 145 مقاله توسط دبیرخانه همایش دریافت شد.

 

"سومین همایش تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار" نیز در خرداد ماه 1399 و در هتل 4 ستاره ایران زمین و با حضور بیش از 50 نفر از اندیشمندان این حوزه به صورت حضوری و بیش از 200 نفر به صورت ویدوئو کنفرانس برگزار شد. در این دوره از همایش نیز بیش از 83 مقاله توسط دبیرخانه همایش دریافت شد.

 

بر طبق برنامه ریزی انجام شده و طبق آخرین مصوبه شورای سیاستگذاری همایش در پایان سومین دوره، مبنی بر برگزاری چهارمین دوره همایش در خرداد ماه 1400، اقدامات اولیه برگزاری چهارمین دوره این همایش انجام شد.

لذا اولین جلسه شورای سیاستگذاری چهارمین دوره همایش در بهمن ماه 1399 برگزار شد و مقرر شد تا 

 

 

چهارمین همایش تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار

1 شهریور ماه 1400

در تهران  برگزار شود.

(www.tadbir-aucs.ir)

 

 

بر همین اساس از تمامی نخبگان، دانشجویان، اساتید و پژوهشگران عزیز دعوت میشود تا ما را در هرچه بهتر برگزار کردن این همایش یاری رسانند. شما می توانید به عنوان اعضای کمیته علمی، اعضای کمیته داوران و یا نویسنده مقاله با این همایش همکاری داشته باشید.

 

 

این همایش در رشته های ذیل پذیرای مقالات شما خواهد بود:

  1. معماری (کلیه گرایش ها)
  2. شهرسازی (کلیه گرایش ها)
  3. عمران (کلیه گرایش ها)
  4. جغرافیا (کلیه گرایش ها)
  5. محیط زیست و منابع طبیعی (کلیه گرایش ها)
  6. گردشگری و توریسم (کلیه گرایش ها)
  7. مدیریت (کلیه گرایش ها)
  8. و کلیه رشته های مرتبط

 



در پایان از مسیر سبزی که شما فرهیخته گرامی برای انتقال تجربیات و بررسی پژوهش ها و دستاوردهای علمی خود برای این همایش انتخاب کرده اید، سپاسگزاریم.

 

 

 

باتشکر

دبیرخانه دائمی همایش

1400/01/01 بیشتر بدانید ...

    محورهای کنفرانس

     

    معماری (کلیه گرایش ها) / شهرسازی (کلیه گرایش ها) / عمران (کلیه گرایش ها) / جغرافیا (کلیه گرایش ها) / محیط زیست (کلیه گرایش ها) / منابع طبیعی (کلیه گرایش ها) / گردشگری و توریسم (کلیه گرایش ها) / مدیریت (کلیه گرایش ها) / و کلیه رشته های مرتبط ...