دسترسی سریع

3

3

4_2

10_1

تاریخ های مهم همایش

محل برگزاری همایش

تهران

 

تاریخ برگزاری همایش

1400/06/01

دوشنبه

 

آخرین مهلت ارسال و ویرایش مقاله

1400/05/29

جمعه

 

آخرین مهلت ثبت نام

1400/05/29

جمعه

پوستر همایش
Poster
نخستین همایش بین المللی تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار
دومین همایش بین المللی تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار
سومین همایش بین المللی تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار
دبیرخانه همایش

 

AUCS (1)

آدرس پیج اینستاگرام

4st.aucs2021 

 

آدرس پستی دبیرخانه 

تهران، تهرانسر، کوچه یازدهم شرقی، پلاک 145

مشهد، توس 71 ، مجتمع عالی مقام، واحد 11

 


 

ارتباط سریع

05138820210

09050244532
(تماس-پیامک-واتساپ)
 
imagesSMS-Message-icon
200px-WhatsApp-svg

ايميل:

Info@tadbir-aucs.ir

 

تماس با ما کلیک کنید

 
حامیان علمی
اطلاعیه ها
حامیان همایش
اخبار سایت
آشنایی با مجموعه همایش های تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار

 

از بابت آشنایی با دبیرخانه دائمی "همایش بین المللی تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار" صفحه ...معرفی همایش... در این سایت ایجاد شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از رزمه و سابقه این همایش به صفحه ...معرفی همایش... مراجعه کنید.

 

لطفا این همایش را به دیگران معرفی کنید

 

1400/05/03 بیشتر بدانید ...

 

aucs (1)

 

 

نگارا عید قربان است قربانت شوم یا نه ؟ 
نگفتی یک دمی آیا که مهمانت شوم یانه ؟
برای طوف کویت جامه احرام بر بستم 
گدای دوره گرد گوشه خوانت شوم یا نه ؟
 
دبیرخانه همایش تدبیر عید قربان را بر تمامی پژوهشگران تبریک می گوید.

1400/04/29 بیشتر بدانید ...

 

پژوهشگران محترم ، چهارمین همایش تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار در پایگاه های مختلف علمی کشور نمایه و اطلاع رسانی شده است.

برای مشاهده روی لوگوهای سایت های ذیل کلیک کنید.

 

 

tadbir-aucs (3)

 

 

tadbir-aucs (9)

 

 

1400/04/16 بیشتر بدانید ...

 

تماس یا واتساپ

09050244532

 

آدرس سایت

https://tadbir-aucs.ir/

 

آدرس پیج اینستاگرام

4st.aucs2021

 

1400/04/16 بیشتر بدانید ...

 

هزینه های ثبت نام در  چهارمین همایش تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار

 

پژوهشگرانی که در دوره های اول، دوم و یا سوم همایش حضور داشته اند و یا مقاله ارسالی ایشان مورد پذیرش نهایی قرار گرفته است؛  می توانند تمامی مقالات خود را در قالب «مقالات ويژه پژوهشگران همایش دوره اول و دوم و سوم» ارسال کرده و از تخفیف  65.000 تومانی برای هر مقاله برخوردار شوند و فقط مبلغ 160.000 تومان برای هر مقاله بایستی پرداخت کنند.

 

 

ثبت نام اولیه، ارسال مقاله و داوری مقاله شما رایگان است

و نیاز به پرداخت هیچ نوع هزینه ای نیست.

در صورت پذیرش و تایید نهایی مقاله بسته به نوع ثبت نام،

هزینه خود را واریز و مراحل ثبت نام را تکمیل کنید.

 

 

aucs

 

لطفا این همایش را به سایرین اطلاع رسانی کنید

1400/04/10 بیشتر بدانید ...

 

پژوهشگرانی که پس از تایید و پذیرش مقاله توسط دبیرخانه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند خدمات ذیل را دریافت خواهند کرد:

 

1) گواهینامه پذیرش مقاله همراه با هولوگرام و کد اصالت

2) اعطای گواهینامه عضویت افتخاری در کمیته علمی کنفرانس به مقالات برتر

3) ثبت مقاله در پایگاه های علمی و کنسرسیوم محتوای ملی

4) ارائه و انتشار مقاله در پایگاه علمی سیویلیکا (بزرگترین بانک مقالات کشور)

5) کتاب الکترونیک مجموعه تمامی مقالات همایش

6) کارت هدیه جهت دانلود رایگان مقالات از پایگاه علمی سیویلیکا

7) ارسال رایگان بسته از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول

8) ارسال مقالات برتر به ژورنال های معتبر داخلی و خارجی (ISI - ISC)

9) تخفیف 30% ثبت نام برای پژوهشگرانی که در دوره اول، دوم و یا سوم همایش حضور داشته یا مقاله ای ارسال کرده بودند.  

1400/03/31 بیشتر بدانید ...

پژوهشگران، دانشجویان و اساتید گرامی

 

احتراما به استحضار میرساند، با توجه به درخواست های مکرر شما عزیزان و مصوبه جلسه اخیر شورای سیاستگذاری همایش، تاریخ برگزاری همایش، به اول شهریورماه 1400 موکول شد.

 

لطفا مقالات خود را تا تاریخ اعلام شده ارسال کنید و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام نمایید.

 

آخرین مهلت ارسال مقالات: جمعه/29 مردادماه 1400

 

آخرین مهلت ثبت نام و واریز هزینه ها: جمعه/ 29 مردادماه 1400

 

برگزاری همایش: دوشنبه/ 1 شهریورماه 1400 

 

 

پژوهشگرانی که نیاز به گواهینامه مقالات خود دارند، درخواست خود را از طریق تلگرام یل واتساپ برای شماره  09050244532  ارسال نمایند و تا 24 ساعت بعد گواهینامه موقت مقالات برای ایشان ارسال خواهد شد.

 

 

لطفا سایرین را از تمدید مهلت همایش، مطلع سازید.

1400/03/20 بیشتر بدانید ...

 

 

به اطلاع پژوهشگران محترم میرساند، پیرو اولین مصوبه شورای سیاستگذاری چهارمین دوره این همایش، هزینه های ثبت نام در این همایش برای پژوهشگران و نویسندگان جدید کمتر از 10% نسبت به دوره قبلی همایش (خردادماه 1399) افزایش یافته است.

 

همچنین پژوهشگران و نویسندگانی که در دوره های قبلی همایش با ما همکاری داشته اند، چنانچه در این دوره مقاله ای ارسال کرده باشند حدودا از 30 درصد تخفیف (65.000 تومان) بهره مند خواهند شد.

 

این مصوبه فقط در راستای حمایت از از قشر نخبه و پژوهشگر جامعه اتخاذ شده که نشان دهنده ماهیت  و راه پیش روی همایش میباشد. کما اینکه انتقاد برخی از دوستان و همکاران انگیزه های مالی را مسبب برگزاری این همایش می دانند.

 

همچنین لازم به توضیح است که تمامی مقالات این همایش به طور رایگان در پایگاه سیویلیکا و پایگاه کنسرسیوم ملی (مورد تایید وزارت علوم،تحقیقات و فناوری) منتشر و نمایه خواهد شد.

 

 

1400/02/30 بیشتر بدانید ...

 

 بر اساس مصوبه اخیر شورای سیاستگذاری همایش، پژوهشگرانی که به هر دلیل امکان حضور و شرکت در همایش را ندارند و نیاز به گواهینامه اصلی حضور و شرکت در همایش دارند، این شرایط فراهم شده تا گواهینامه برای ایشان صادر و از طریق پست پیشتاز ارسال شود. همچنین شما می توانید درخواست خود را جهت گواهینامه عضویت در کمیته علمی و عضویت در کمیته داوران ثبت کنید و پس از صدور، از مزایای آن بهره مند شوید.

 

به اطلاع میرساند گواهینامه مقالات برای شرکت کنندگان حضوری و غیرحضوری یکسان است و گواهینامه های ایشان (بسته کامل کنفرانس) بصورت پست پیشتاز به آدرس ثبت شده توسط پژوهشگر، ارسال خواهد شد.

 

 

1400/02/09 بیشتر بدانید ...

 

پژوهشگرانی که پس از تایید و پذیرش مقاله توسط دبیرخانه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند خدمات ذیل را دریافت خواهند کرد:

 

1) گواهینامه پذیرش مقاله همراه با هولوگرام و کد اصالت

2) اعطای گواهینامه عضویت افتخاری در کمیته علمی کنفرانس به مقالات برتر

3) ثبت مقاله در پایگاه های علمی و کنسرسیوم محتوای ملی

4) ارائه و انتشار مقاله در پایگاه علمی سیویلیکا (بزرگترین بانک مقالات کشور)

5) کتاب الکترونیک مجموعه تمامی مقالات همایش

6) کارت هدیه جهت دانلود رایگان مقالات از پایگاه علمی سیویلیکا

7) ارسال رایگان بسته از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول

8) ارسال مقالات برتر به ژورنال های معتبر داخلی و خارجی (ISI - ISC)

9) تخفیف 30% ثبت نام برای پژوهشگرانی که در دوره اول و یا دوم و یا سوم همایش حضور داشته یا مقاله ای ارسال کرده بودند.  

 

 

1400/01/31 بیشتر بدانید ...

همکاری با دبیرخانه همایش بصورت عضویت در کمیته علمی و کمیته داوران

 

 

احتراما به منظور استفاده از طیف وسیعی از نخبگان و پژوشگران و به جهت بررسی علمی دقیق مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش، بکارگیری 3 داور مرتبط با موضوع برای هر مقاله از سوی شورای سیاستگذاری همایش تصویب و به دبیرخانه همایش ابلاغ شده است.

 

 

لذا از کلیه اساتید و پژوهشگران دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری تخصصی PhD و با  سوابق درخشان علمی و پژوهشی که مایل به همکاری افتخاری و داوطلبانه به عنوان کمیته علمی و داور مقالات همایش می باشند، دعوت به عمل می آید که اطلاعات خود را در سامانه داوران ثبت کنند.

 

لازم به توضیح است پژوهشگرانی که داوری مقاله انجام داده باشند، گواهینامه داوری مقالات بصورت رایگان برای ایشان ارسال خواهد شد و کسانی که داوری مقاله نداشته باشند، می توانند با پرداخت 70.000 تومان گواهینامه داوری همایش به همراه کتابچه الکترونیک مقالات و کارت هدیه سیویلیکا را دریافت کنند.

 

1400/01/15 بیشتر بدانید ...

 

باعنایت به حضور اساتید برجسته و ارزشمند کشور و حمایت رسمی نهادهای مختلف علمی و اجرایی معتبر از این کنفرانس و همچنین جایگاه بسیار مهم جامعه متعهد علمی و دانشگاهی کشور به رعایت اخلاق حرفه ای و اصول اولیه علمی در آثار علمی پژوهشی، انتظار می رود در زمینه تهیه و ارسال مقالات و یافته های علمی، رعایت اصول اخلاقی در ارائه رفرنس و مراجع دربخش هایی که از دستاوردهای علمی و اجرایی دیگر پژوهشگران، الزامی وموجب پربار ترشدن کارعلمی نیز خواهد شد.
 
 
دبیران و مسئولین علمی و اجرایی کنفرانس، هیات علمی محترم و مجموعه دبیرخانه همایش نیز با ...
 
 
 
 

1400/01/05 بیشتر بدانید ...

آغاز به کار وب سایت و سامانه ثبت نام و دریافت مقالات چهارمین دوره همایش

بسم رب القلم

 

 

 

 

 

 

همسفر    با    سیمرغ    دانش            نشسته بر بال های اندیشه

بیکرانه هستی را در می نوردی             تا آخرین چِکاد  پیروزی

 

 

بی شک هر فعالیت نظام مند علمی، در گرو تلاش خردمندانه تمامی اساتید، مدیران، پژوهشگران، دانشجویان و تمامی اهل قلم است.

 

خداوند را سپاسگزاریم بابت برگزاری موفق دو دوره این همایش و استقبال بی نظیر شما پژوهشگران عزیز، و بسیار سپاسگزاریم از همراهی عزیزانی که از سراسر ایران و از راه های دور و نزدیک با دبیرخانه همایش در ارتباط بودند و با حضور در شهر مقدس مشهد، ما را در هرچه بهتر برگزار کردن این همایش یاری رساندند.

 

همانطور که مستحضرید  "نخستین همایش بین المللی تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار" در دی ماه 1397 و در محل هتل 4 ستاره آرتاگوانا مشهد مقدس با حضور بیش از 100 از پژوهشگران و اساتید برجسته برگزار و بیش از 180 مقاله برای دبیرخانه این همایش ارسال شده بود. 

 

 

"دومین همایش تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار" نیز در خرداد ماه 1398 و در تالار آفاق و با حضور بیش از 150 اندیشمند این حوزه برگزار شد. در این دوره از همایش نیز بیش از 145 مقاله توسط دبیرخانه همایش دریافت شد.

 

"سومین همایش تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار" نیز در خرداد ماه 1399 و در هتل 4 ستاره ایران زمین و با حضور بیش از 50 نفر از اندیشمندان این حوزه به صورت حضوری و بیش از 200 نفر به صورت ویدوئو کنفرانس برگزار شد. در این دوره از همایش نیز بیش از 83 مقاله توسط دبیرخانه همایش دریافت شد.

 

بر طبق برنامه ریزی انجام شده و طبق آخرین مصوبه شورای سیاستگذاری همایش در پایان سومین دوره، مبنی بر برگزاری چهارمین دوره همایش در خرداد ماه 1400، اقدامات اولیه برگزاری چهارمین دوره این همایش انجام شد.

لذا اولین جلسه شورای سیاستگذاری چهارمین دوره همایش در بهمن ماه 1399 برگزار شد و مقرر شد تا 

 

 

چهارمین همایش تدبیر معماری، شهرسازی، عمران و جغرافیا در توسعه پایدار

1 شهریور ماه 1400

در تهران  برگزار شود.

(www.tadbir-aucs.ir)

 

 

بر همین اساس از تمامی نخبگان، دانشجویان، اساتید و پژوهشگران عزیز دعوت میشود تا ما را در هرچه بهتر برگزار کردن این همایش یاری رسانند. شما می توانید به عنوان اعضای کمیته علمی، اعضای کمیته داوران و یا نویسنده مقاله با این همایش همکاری داشته باشید.

 

 

این همایش در رشته های ذیل پذیرای مقالات شما خواهد بود:

  1. معماری (کلیه گرایش ها)
  2. شهرسازی (کلیه گرایش ها)
  3. عمران (کلیه گرایش ها)
  4. جغرافیا (کلیه گرایش ها)
  5. محیط زیست و منابع طبیعی (کلیه گرایش ها)
  6. گردشگری و توریسم (کلیه گرایش ها)
  7. مدیریت (کلیه گرایش ها)
  8. و کلیه رشته های مرتبط

 



در پایان از مسیر سبزی که شما فرهیخته گرامی برای انتقال تجربیات و بررسی پژوهش ها و دستاوردهای علمی خود برای این همایش انتخاب کرده اید، سپاسگزاریم.

 

 

 

باتشکر

دبیرخانه دائمی همایش

1400/01/01 بیشتر بدانید ...

    محورهای کنفرانس

     

    معماری (کلیه گرایش ها) / شهرسازی (کلیه گرایش ها) / عمران (کلیه گرایش ها) / جغرافیا (کلیه گرایش ها) / محیط زیست (کلیه گرایش ها) / منابع طبیعی (کلیه گرایش ها) / گردشگری و توریسم (کلیه گرایش ها) / مدیریت (کلیه گرایش ها) / و کلیه رشته های مرتبط ...